آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نظر خطیبی درباره رسیدن به امتیاز ۱۹| آلومینیوم اراک همسایه سپاهان و گل گهر

  • کد خبر: ۹۱۴۷۶
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
نظر خطیبی درباره رسیدن به امتیاز ۱۹| آلومینیوم اراک همسایه سپاهان و گل گهر
تیم آلومینیوم اراک با ۱۹ امتیاز جایگاه مطلوبی در صدر جدول دارد و هم امتیاز با تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان پیش می‌رود. خطیبی این شرایط را لطف خدا و تلاش بازیکنانش می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم آلومینیوم اراک نیز با برتری مقابل فجر سپاسی شیراز توانست به جمع تیم‌های ۱۹ امتیازی صدر جدول ملحق شود و جایگاه مطلوبی را به دست آورد. رسول خطیبی از پیروزی اخیر تیمش راضی است. او می‌گوید: امیدوارم همیشه عملکرد رو به رشدی داشته باشیم و شرایط بهتر از این شود.. برد و باخت و مساوی مهم نیست. همیشه اولویت من خوب بازی کردن است و دوست دارم تماشاگری که وقتش را گذاشته از فوتبال لذت ببرد. خداراشکر این اتفاق در تیم ما افتاده است.

وی در مورد اینکه مربیان تیم‌های دیگر معتقدند خدا نگاه ویژه‌ای به خطیبی دارد، این واکنش را نشان داد: خدا تمام بنده هایش را دوست دارد. همه مربیان هم قابل احترام هستند. خدا به ما خیلی لطف کرد که این تیم را جمع کردیم. بچه‌های با شخصیتی داریم که از نظر فنی هم توانایی بالایی دارند. بقیه هم مربیان خیلی خوبی هستند. ما بیشتر تلاش می‌کنیم. بازیکنان ما یکدل هستند. با این صفا و صمیمیت خوشحالم سرمربی این تیم هستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->